mardi, novembre 29, 2005



How I wish to be else where most of the time. Can you believe that I dare to complain? While most are suffering the cold of Europe, I am having it nice on the sun at 35 degrees celcius. Although, I do not have time to enjoy any of it.

Comme j'aimerais etre ailleur la plupart du temps. J'arrive a peine a croire que j'ose me plaindre alors que la plupart du monde souffre du froid glacial en ce moment, alors qu'ici il fait chaud, sous le soleil, plus de 30 degres celcius. Meme si je n'ai guere le temps d'en profiter.

Managed to go away last week end to meet up with S who is back to Sa after spending 8 yrs in the uk. First time in 3 yrs that I went to the beach so managed to get serioulsy burned in less than half an hour! Yup, my blonde colours are shinning through my skin and definately through my roots!

J'ai finalement reussi a m'evader pendant un week-end et rencontrer S qui est revenue en Afrique du Sus apres pres de 8 ans en Angleterre. C'est je pense la premiere fois en 3 ans que je vais a la plage, et me faire cramer sous le soleil en moins d'une demi heure. Oui ma vrai couleur ressort sous ma peau blanche et mes racines blondes!